Viešosios ir administracinės paslaugos

Administracinės paslaugos

Elektroninės administracinės paslaugos


     Prašymus suteikti visas Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija) administracines paslaugas Jūs galite pateikti neišvykę iš savo namų ar darbo vietos. Tai labai paprasta ir patogu – užtruksite gerokai trumpiau nei vykdami į Inspekciją!

     Prašymus gauti daugelį kelių transporto veiklos licencijavimo dokumentų ar skaitmeninių tachografų korteles Jūs galite pateikti internetu, tiesiogiai prisijungę prie Inspekcijos elektroninių paslaugų svetainės e. VKTI (svetainė pasiekiama per nuorodą skydelyjeE. Paslaugos“ arba nuorodą kairiajame meniu Paslaugos / Viešosios ir administracinės paslaugos / Elektroninės administracinės paslaugos ir pasirinkus norimą gauti administracinę paslaugą).

     Prašymus suteikti visas Inspekcijos administracines paslaugas Jūs galite pateikti el. paštu:

     1. Iš administracinių paslaugų sąrašo (Paslaugos / Viešosios ir administracinės paslaugos / Administracinės paslaugos) pasirinkite norimą gauti administracinę paslaugą. Jums bus pateiktas administracinės paslaugos aprašymas.
     2. Administracinės paslaugos aprašyme suaktyvinkite prašymo nuorodą ir prašymą užpildykite kompiuteriu (arba prašymo formą atsispausdinkite, užpildykite, pasirašykite ranka ir nuskenuokite). Prašyme nurodykite, kuriame regiono departamente ir kokiu būdu norite gauti dokumentus (atsiimsite patys ar pageidaujate, kad dokumentai būtų išsiųsti pasiuntinių paštu).
      3. Pasirinktos administracinės paslaugos aprašymo 6 skiltyje susipažinkite, kokius dokumentus prie prašymo būtina pridėti. Šiuos dokumentus parenkite kompiuteriu arba nuskenuokite jau parengtus ir ranka pasirašytus dokumentus.
      4. Kompiuteriu užpildytą prašymą ir parengtus reikiamus dokumentus pasirašykite teisinę galią turinčiu saugiu elektroniniu parašu (oficialius Lietuvos elektroninio parašo sertifikavimo teikėjus Jūs rasite čia). Elektroninis parašas turi būti to asmens, kuris turi teisę pasirašyti prašymą ir (ar) kitus reikiamus dokumentus. Prie prašymo pridedamų nuskenuotų jau parengtų ir kitų asmenų ranka pasirašytų dokumentų kopijas elektroniniu parašu gali pasirašyti prašymą teikiantis asmuo.
     5. Elektroniniu parašu pasirašytą prašymą ir kitus reikiamus dokumentus (arba skenuotas jų kopijas) išsiųskite tam regiono departamentui, kuriame dokumentus pageidaujate atsiimti:

Inspekcijos Administracinių paslaugų departamento
 Vilniaus skyrius

El. paštas vilnius.vkti@vkti.gov.lt;
Inspekcijos Administracinių paslaugų departamento
Kauno skyrius

  El. paštas kaunas.vkti@vkti.gov.lt;
Inspekcijos Administracinių paslaugų departamento
      Klaipėdos skyrius

   El. paštas klaipeda.vkti@vkti.gov.lt;
 Inspekcijos Administracinių paslaugų departamento
         Šiaulių skyrius

  El. paštas siauliai.vkti@vkti.gov.lt.

     6. Sumokėkite administracinės paslaugos aprašymo 11 skiltyje nurodytą valstybės rinkliavą. Valstybės rinkliava turi būti sumokėta iki administracinės paslaugos suteikimo.

Paskutinė atnaujinimo data: 2017-09-20